Don´t never say you aint beautiful - eminem

Timmarna gick snabbt idag och ja helt plötsligt så är kvällen det ända man har kvar.
 Dagen började somsagt med att jag fotograferade Sara Alice och Amanda till deras
blogg,det gick snabbt och smärtfritt och en bra bild dök upp efter inte allt för länge.
När det var finalo så begav jag mig med familjen upp på Solbacken för att handla
massa grejer till kvartersfesten som vi har imorgon, efter shoppingrundan så vart
det lyxmiddag på Max-Jag klagar inte! Och ja, nu slutligen sitter jag här, och väntar
 på att en timma ska gå så mamma äntligen kan köra oss b-rudar till Rebecka i Klut
 då det blir myspys! Jag hoppas starkt på att vi ser Vampyrer suger på deras hemma bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0