And though there are times when I hate you cause I can’t erase the times that you hurt me - Beyoncé

Vaknade en morgon som alla andra, pappa sjöng "hejsan alla cpbarn",
mamma pratade i telefon och Erik anföll mig i sängen innan jag hade just
 så pass vaknat-Sen ställde jag mig upp, och föll igen, näe bakfyllan hamnar
väll inte på min top fem lista direkt.. Men det ska nog hinna gå över tills ikväll
då jag har eventuella planer på att köra igen! Jag menar man måste ju
passa på innan skolan börjar right? Haha näe men annars så var gårkvällen
helt okej, vi började hos Pontus med killarna, men på grund av gnälliga grannar
så gick det inte som smort så vi for till stan istället och var med några killar
från skolan, men där hände det också lite missöden så tillsist for vi till Degerbyn
och var där,vid ett tiden for jag och några tjejer till stan och tillsist så hamnade
jag hos Alice och såg lite film innan det var hemfärd för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0