acceptera det eller inte, men förändras har du gjort.

Idag känns det inte som att jag har gjort nånting. Mellan halv nio och 12 så var alla 1-3or dans
och teater tsm inne på dans och teater och vi lekte så snällt tillsammans,sen när det var slut så
slutade vi även för dagen och jag for hem då jag städade rummet lite sen råkade jag även slummra
 till lite och vaknade tre timmar senare då mamma kom och sa att Isabell snart kommer hem-Hon
har varit i fjällen den senaste veckan så det var skönt att träffa na igen! Jag och hon åt just kinamat
 som mamma var och köpte på wook&roll och nu så har vi två familjer på besök, de ska ner till the
food fiesta senare ikväll då jag själv far till favorit Malin för att mysa, nej inge fest här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0