i really do care !

Efter en sjukt härlig dag så sitter jag nu och ser Jims värld,hahah bra humor
 är allt jag kan säga! Skolan idag var hur chill som hellst, hade först engelska
då vi bara gjorde några uppgifter sen så cycklade vi till Nordanå då vi såg
 3ornas Peter Pan föreställning, väldigt bra! Då den var slut så började vi
inte om med svenskan förän på två timmar så då for vi till stan några tjejer
och satte oss och sola med en glass i handen,jag hämtade även min nya
 ring som kommit! Äntligen! Väl på svenskan så redovisade killarna om
massa olika saker sen så frågade vi Fredrik om vi fick slippa
historian som vi fick!Dagens plus till Fredrik då!

Nu hade jag tänkt stretcha lite sen ikväll kommer Alice och ser desperata med mig!





Dagens bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0