So who’s gonna watch you die?

Det var supertrevligt där borta i Eriksslid, fick en fräcken eller två samt ont i svanskotan
efter alla tunga fall som jag Mattias och Erik lyckades åstakomma med bobben-Men så
ska det vara ! Berlins for iaf efter backen så nu är det lungt här hemma igen, eller ja
lungt och lungt ;) Sen jag kom hem så har jag bara tagit det lungt, man blir tröttare än
vad man tror i en heldag i backen.Nej så jag la mig och såg filmen "prinsessa" vart
 lite besviken, trodde den skulle vara betydligt bättre. Om en timma ska jag befinna
mig hos Alice med lite tjejer för söndagsmys, så innan dess ska jag försöka att
skriva lite på min svenskarapport som skulle ha varit inlämnad för fyra månader sen
,inget skämt men bättre sent än aldrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0