party 2night folks

Just nu sitter jag och gör mig iordning för kvällen medans det öser ut hiphop
musik ur högtalarna, hittade nämligen nyss en samlingsskiva med endast hiphop
som jag köpte när jag gick i 4an? Så kom till mig och ni får höra sånna som
 eminem,outkast,50 cent,missy elliot mf -Men jag gillar det och minnerna som
 finns till. Annars så kan jag ju inte påstå att jag mår speciellt dåligt för tillfället,
det blir grillat till middag och sen ska jag bege mig till Atorp på förfest med några
 tjejer från klassen sen far vi vidare till Cias killes och hans brorsas födelsedagsfest
-Hoppas på en toppen kväll med lite nytt folk för en gångsskull
! Ni andra får se till att ha en toppen lördag också!
Ses kanske i dimman?Återstår att se.


En busig Cia skådar vi här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0