nu kan du få mig så lätt

Uppdate:Sitter nu barnvakt åt Erik,vi sitter och myser i vardagsrummet med
simpsons och south park♥Är det okej att jag har samma humor som en 7 åring?
Eller det kanske är han som har humor som en 17 åring?Hmm nått att fundera
på kanske?Nu ska vi iaf gå och ta lite kvällsfika sen gå och sova,haha inge skämt,
ska fan vara pigg imorgon då det kommer att bli en lång dag.Puss!

Hahah hittade en video på när jag och Hanna satt och småsjöng för oss själva
på en engelska letion,idol nästa eller vad säger du darling?


Kommentarer
Postat av: hanna

haha skäms över att jag beter mig som jag gör.

men helt klart ska vi på idol!1!

2010-04-28 @ 20:11:17
URL: http://bullesnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0