ni säger att det är slutet

Gårkvällen var jättemysig! Vi började först hos Amé med att vi var på taket
och kastade bananer på Rebecka när hon kom,ingen träff tyvär..Sen gick vi
även en sväng till coop och tillbaka då vi såg millenium och sen spelade vi
tecken.Sen innan hemfärden blev det även lite vila med mtv.

Söändag idag då..Hatar söndag som alla vet men Runa räddade just min
när hon sa att hon skulle komma hit och hitta på nått med mig!
 Vi får väll se vad det blir :D Men nu ska jag börja laga lunch känner
 jag, typ steka pannkakor?Ja så får det bli!


HAHAHHA Rebecka när hon föröker få upp elden ;)

Kommentarer
Postat av: runa

HAHAHAHAHA SÖT!

2010-04-18 @ 20:47:19
URL: http://malinochruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0