jag kommer vara ärlig och berätta allt för dig

Igår hade jag ingen bra dag..Vaknade sp*dde ,mådde skit men for till skolan
 ändå eftersom vi hade simmning och är inte så jättesugen på att behöva göra
 om det nån annan gång med nån annan klass så..När jag sen kom hem så la
jag mig i sängen och somnade på en gång,vaknade vid kl sex,gick upp sp*dde
igen..Somnade om och sov resten av kvällen.Så ingen hit! Idag blir det ingen
skola för mig,känner mig lite bättre men långt ifrån frisk,hoppas jag blir bättre
 till imorgon så jag kan fara på skolan, får panik annars för att man
missar så himla mycket! Nu ska jag sätta mig och se en film sen hade jag tänkt att
ta tag i lite skolarbete som jag egentligen hade tänkt ta tag i igår..Suck




Jag kommer på mig själv..Att jag är som lyckligast när du är i närheten.
Jag vill jämt ha det så.Så jag tänker berätta det för dig.

Kommentarer
Postat av: runi

vi ska ha ett snack du och jag gumman

2010-04-15 @ 08:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0