du skulle så lätt kunna göra mig till världens lyckligaste

Idag har det varit..Tråkigt..Drygt..Roligt..Slappt..Svårt..Känslomässigt..
Ja, olika up´s and down´s helt enkelt! Just nu vill jag bara fara och umgås
med första bästa men det KAN jag helt enkelt inte göra eftersom jag har
historia och MATTEPROV imorgon, och inte nya,nej nej jag har skjutit upp
de i kanske..tre fyra månader? Not good! Åhh jag är sämst...Sen inlämning
efter inlämning gör mig inte så mycket posetivare..Ursh blotta tanken!
 Kan ärligt talat säga att hoppa av skolan vore himmelriket för mig just nu!
 Men så lätt ska det väll inte gå till..Nej nej.

Hahah tog bilden från google,gillar att den heter -Lycka till med dina studier...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0