det gick för fort

Min dag började med en underbar sovmorgon till 9:15,men inte lika underbar cykeltur
 till skolan..Tror jag aldrig varit så förbannad.Eller jo nu ljög jag.Första lektionen bjöds iaf med film på
historian , sen dans med Susanne och slutligen matte. När vi hade slutat där vid 12 så for jag på stan med Alice.Vart inget köp förutom lunch på subban. Nu ska jag ...Hmm göra..Har ingen aning .. Blir väll att vänta in kvällen bara ?Som jag förövrigt ska köra på nycktert!Tror att jag är den ända ungdomen i skell som inte kommer vara stupfull ikväll, men stolt är jag! Vi tjejer kommer i alla fall starta med att välkommna våren hos amanda(fast än det är ett jävla helvettes väder med snö) med grillning och förfest.Sen så har vi några altenativ vars det bär av sen men tror inte vi har bestämmt oss, vi får väll se helt enkelt ! Tror och hoppas iaf på att kvällen kommer bli bättre än vädret!



Bild från förra valle, herregud så mycket som har förändras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0