Destination-Orrliden

Igårkväll var jag först på moröbackekyrkan och sålde fika sen efter det följde
 jag med Emilia till Elina.Vi chillade först och såg lite hockey sen så vandrade
 vi mot frasses på mb, åt sen började jag VANDRA hem?!?!!? Det är alltså en
 mil typ! Var grymt jobbigt är det ända jag säger!

Imorse vaknade jag rätt tidigt, typ vid 20 i 10 då jag steg upp, städade rummet,
gjorde mig iordning och vid halv 2 kom Runas pappa och hämtade upp mig och
 skjusade mig Runa och Amanda till Runas mamma här i Orrliden! Snart kommer
Rebecka och Cia och Sara om ett tag.Vi ska rida på Runas hästar, ta in alla djur,
 grilla,och masssa annat, blir även sleepover! Great!



Min polle för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0