de var sex dagar sen igår

Nuuuu har vi internet!-ENTLIIIIIGEN! Var då fan på tiden!
Kan köra en lite upptade för er nyfikna där ute;)

Söndag Hade sovit över med tjejerna hos Runa, for hem rätt sent,
fick besök av farmor sen till kvällen så var jag med Rebb Runa Ralle Anton och Simon.

Måndag Tror att jag tog det rätt så lungt på dagen sen på kvällskvisen
begav vi oss (samma folk från ovan+några till) till OKbacken där vi
grillade och körde lite lekar sen gick vi in till Malin en stund.

TisdagFor på stan och klippte mig...Kort blev det..Sen efter det träffade
jag Malin och Runa och gick först lite på stan sen for vi hem till Malin
 en snabbis då Runa skulle färga Malins hår.På kvällen så for vi alla
brudar till Rebecka i klutmark och myste där med skräckfilm och
 annat,övernattning vart det för hela högen också!

Onsdag Då var jag med Hanna.Vi var först hos mig och chillade
 sen for vi till Emil där det var lite folk.

Torsdag For till stan och mötte upp brudarna,tog en heldag på stan
som avslutades med middag med Amanda Rebecka och Moa.När vi
hade ätit färdigt for jag och träffade Linn och Andreas en stund sen
for jag till Amanda där vi höll till igårkväll.

Fredag Vakande för typ 2 timmar sen då jag sen dess bara ha städat,
städatoch städat.Det ska jag fortsätta med idag till det tillslut blir klart
(om det nånsin blir det). Sen annars så ikväll så är det
fest som gäller,hoppas på en bra kväll.



När du hoppas på nånting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0