back in this town again

Tacogrejen var trevligt faktist! Eller det var rättare sagt toppen att få prata med
Conny igen♥ Gud vad jag saknar han,eller ja allt som har att göra med 9F egentligen..
Men nog om det nu, lite grepp fick jag faktist om mitt nuvarande liv eftersom även
 DansLena vad där också!(My danceteather) Så jag passade väll på att fjäska lite
extra sådär;) Hahah nej nu ljög jag. Hahah varför håller jag på att skriva ett inlägg
nu när jag är övertrött?Fråga mig inte änns, eller mohaha jag gjorde det ju nyss!
Okej ..ska sluta nu..Ska sova som en stock nu och tror att det blir att hoppa
 över engelskan imorgon och komma lite piggare och lite bättre till historian istället!



Brudar, lazerdome snart igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0