Run This Town

hej ändrade planer , elina skulle visst äta ute med släckten ikväll så det blev inge stan och så , men sen när hon är klar så går det som smort ! =D

Idag på skolan vare bra , kan sammanfatta lite ;)

Jag Alice & Hanna var lite busiga på naturkunskapen , så hanna ringde till dag (vår lärare) och sa att vi tre inte kunde komma för vi skulle på stödmöte? HAHA det finns ju inte änns ! :O så vi tillbringade en timma åt att busa och springa igenom HELA skolan , sen hade vi en deal att i varje korridor så skulle vi gå ignom ett klassrum (även om det var klasser som hade lektion , haha okej det blev inte precis i varje korridor , men folk fick nog iaf uppfattningen om att vi var helt dumma i huvet.. xD


Sista lektinen så har vi i vanliga fall dans men det hade vi inte idag utan vi satt ist i teorisalen och skrev massa förslag till kumunen om saker man vill ändra på , haha det roligaste var nog när linn skrev att hon ville att alla psykfall skulle flytta nån annan stans ist för att bo granne med henne? haha jag fattar ändå men inte våra lärare .. hah dom började ist snacka om att dem som dricker är mke farligare? haha nä det var kul .
sen så vare ju vissa förslag som var lite löjliga , eller rättare sagt
personer som är lite ute och cycklar , haha jag tror att vissa i min klass vart tappade i stengolvet när dem föttes (nämner inga namn , men dem flesta fattar nog ändå)


jusstja , sen så vare nån som hade hett en surströmingsburk i ett skop så att det luktade i halva skolan , så då kom våran gympalärare Ruthie och sa att den som har gjort det här borde hängas ! hah sen så delar hon 50/50 på engelska och svenska på det hon säger , rätt så söt !



ja , jag får ju inte glömma att cicci var på skolan idag så jag fick träffa henne! hon har flyttat till falköping och går volleybollgymnasium där så jag har inte träffat hon på några månader , var jätte kul att träffa hon eftersom jag typ inte änns hann säga hejdå när hon for =)


ja  , det var väll det , så en heldel skratt fick jag mej somvanligt idag ! =D

 

nu sitter jag och nöter låten från ovan och snart kommer väll mamma hem och ska börja med maten =)

(skriver mer om vad som händer ikväll sen)


mina klasskamrater som jag håller kärt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den personen som tappades i golvet blev även PÅKÖRD.OBERSVERA PÅKÖRD! som hon själv skulle säga!=)

Men det är ju inte vårat fel att hon var halkig när hon föddes.....

2009-09-26 @ 00:08:02
Postat av: Anonym

lägg in alla bilder från klassfesten =DDdddd

2009-09-26 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0