På laxgatan

Nu sitter jag hos alice och vi väntar på att svenska hollywood fruar ska börja, haha har aldrig sett det förut men jag måste fan se det nu , haha anna anka har man ju hört ett och annat om , undra om hon är lika patetisk som alla säger eller om folk överdriver , haha aa den som lever får se ;) haha oj jag lät kanske som om jag var 60 plus där men aja (A)
vad har vi gjort tidigare ikväll då? jo jag och alice tog en promenad och hälsade på sara och olle men det sög så vi gitta mohaha ! ;) yee


HAHAHAAAAAA förlåt men hur utvecklingsstörd ser inte jag ut på den här bilden ,
 är iaf tagen i sommras när vi brudar var i johannas stuga , jag saknar det..
 men det är en annan sak ,,


Kommentarer
Postat av: johanna

jag saknar det också jättemycket! vi kör nästa sommar!

2009-09-21 @ 22:51:39
Postat av: runa

nästa sommar igen, helt klart!

2009-09-22 @ 17:30:24
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0