ingen lektion todaay !

hej , dagen började väll inte som jag hade önskat , jag försov mej så när jag kollade på klockan var den kvart över 10, lektionen började 5 över , men jag skyndade mej nå så jävulskt och en halvtimma efter jag hade vaknat så var jag på skolan , så i 5 min han jag iaf va med på svenskan ;D hehe efter det hade vi en 40minuters lunch och efter det en timmas dans , men jag var krasslig så jag var ist på skolan och umgicks med dem coola i skapande i en timma =D efter det så slutade vi för dagen och jag for med linn och alice på stan , cia ett tag också =) vi snabb gick bara i alla affärer , fick iaf med mej ett par leggings , lite tjockare och med runda guld nitar längst ner , från bik bok :D sen när vi var less så övertalade jag linn och alice att joina till balder där vi var i kanske 20 min ? haha man vart fan mörkrädd där inne.. xD tur att inte min morfar var där , han skulle fan bomba hela skolan xD sen så hade jag också lovar lover att hälsa på henne så på väg hem så gick jag en sväng till kaplan också där det typ bara var lovers klass som var kvar :P väntade iaf tills hon slutede och sen så cycklade vi hem tsm =)

nu ska jag sluta för gossip girl börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0