historia

hej igår kväll började jag skriva ett innlägg men jag var så jävla trött så ni förstår inte , så det blev inte att skriva klart det utan att ist lägga sej och sova ínnan 9 (A)

nu sittar jag på skolan , det är så jävla tråkigt så det är inte sant ! :O det är historia och i min grupp ska vi söka information och sedan redovisa om kyrkan , klåster och korståg :S haha inte det mest intressanta och med min grupp så äre ju inte kul på ngt sätt iaf :S hahha men det är bara att gilla  läget =)
´
innan den här lektionen så har vi haft dans och idrotten , på idrotten körde vi amrekansk fotboll ,  eller rugby eller va fan det är :P haha vart typ dödad 5 ggr , för det mästa somaia ;D hehe inte lungt brud ! :O
efter den är lektionen som slutar om 30 min så har vi hål , och sen matte xD åhhh jag FATTAR nadaaa av matten just nu , eller har jag väll alltid gjort , men åh fyfan hej IG på torsdag ! .. aja nä nu ska jag sluta  så jag inte så skäll av min grupp :S

haha när lover blev nerknuffad i fontänen , var fan på midsommar , känns som nyss? ;D


Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: fick kortet i brevlådan haha ;)



vfr har jag missat att du har ny blogg?:(

2009-09-28 @ 14:05:15
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: hon som tog våra kort sa att den skulle komma typ i november :P

2009-09-28 @ 16:54:41
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0