happymoode !


hej hur har min kväll varti -rätt soft med musik , lite matte , nagelfixning , en springrunda och sånt =) ska ni stänga ner det här och sen göra mej klar för sängen =D

imorrn kommer det bli så jävulskt nice ! vi har ingen idrott imorrn , eller dem som har sprungit 2000 slipper så jag börjar 5 över 10 imorrn ! :D då har jag bara en svenska lektion tror jag  , och efter den lektionen har vi egentligen ett superlångt hål på 2 och en halv timma ,men ist för det så har vi flyttat fram dans lektionen så vi slutar halv 1 efter den eftersom engelskan är canslad ! =D vet inte vad som händer då , eller hade lovat ett besök till kaplan , aa jag får väll så om jag får med mej någon rolig annars blire väll kanske en stanvända på spaning efter ngått nytt? aa nice det också =D



If you would be mine ..I never let you go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0