fyfan för denna smärta som ingen tycks förstå



sen jag skrev har jag inte gjort mke , sett en film - bring it on , var sådär .sen så har jag väll bara suttit här vid datorn också , tiden går ju fortast så ;) hehe Nu vill jag egentligen ta en varmt bubbelbad innan jag ska sova , men jag orkar fan inte , så nu bestämmer jag mej att jag nöjjer mej med en dusch =) måste bara tilllägga att jag är väll sådär taggad till skola imorrn , om det är ngn dag jag skulle vilja slippa så äre väll imorrn , t ex 2000 som start på dagen är väll ingen höjdare med min "kondis "precis.. men bara jag få det överstökat så blire bra ;) sen har vi ju det där hålet , 2 , 5 timme , är typ sugen på att fara en snabbvända på stan och kanske käka lunch där? så brudar i ES1C , ta me er pengar om ni är på ! ;D

Nää fyfan nu MÅSTE jag gå och gurgla med nått konstig vätska som mamma har så att min hals inte är helt uppsvälld imorgon också , skulle ju vara ett litet plus att kunna andas via munnen när man får igång lite flås ;) mohaha


en bra låt såhär på kvällskvisten=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0