fest hos best

hej ja nu vare som sagt fredag igen och den ska tillbringas som dem flesta fredagar brukar göra -MED FEST ! =D nu sitter jag iaf fortfarande hemma nästan klar för kvällen och väntar på att elina ska ringa och säga att jag kan möta hon i stan , sen därifrån så bär det av till fest host Best där det skulle vara roligt folk , efter det så vet jag faktist inte vars vindarna bär , hanna har ju huset själv så jag är lite småsugen på att ta ett besök till atorp och kolla hur hon bor mohaha ! men somsagt, vi får se ;D


haha otaggat tjej ! bruden ni ser på bilden är ingen mindre än malin ! bilden togs för nå helger sen då vi firade hennes födelsedag ! justja , kanske ska ta och bjuda på dem bilderna från den kvällen nån dag? hmm vi får se =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0