om du visste hur jag kände skulle du då skratta ?

om jag ska va ärlig så går det inte så jävla bra med matten , nog kan jag lite , men långt ifrån allt , asså åhh jag orkar inte få IG imorrn på provet , och nästa , och nästa och tillsist i slutbetyget.. :S it sucks ! men aja får väll försörga mej med nått annat än som psykolog , eller så blir jag inget , en lodis , uteliggare , aja den som lever får se.

nu sitter jag och lyssnar på musik -min musik , jag älskar det .
ikväll har jag tänkt mke , det gör jag jämt , men det har varit extra mke på senaste tiden , egentligen skulle jag vilja skriva av mej , men det gör jag inte , nä så blir det inte . jag måste bara säga att något jag verkligen hatar med mej själv är att jag hakar upp mej på saker , sen kan jag inte släppa det , skitjobbigt , eller så om jag får en dålig känsla så blir jag emo på heltid , nog för att det är lite saker just nu som jag måste få må dåligt för , men det är det att man inte kan snacka med någon om det som gör det svårast.


snodde den här bilden av moa , älskar den bara !


Kommentarer
Postat av: moa

OJDA ANNA SÅ DU GILLAR MINA BILDER;)

2009-09-30 @ 22:56:58
URL: http://holmstrommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0