att bara ha sovit 8 timmar i helgen är för lite för mej..

hej , nu är man hemma efter ett dygn som spenderades med hanna alice sandra och cia =) vi började med en sväng på coop där det var 3.90 så där var ingen av oss nådiga med den biten.. sen så cycklade vi förbi hanna och hämtade lite filmer och tillsist till sandras kvartersgård =D när vi väl var där så såg vi 2 1/2 film sen så blev det också singstar , dans , snack , aa sånt som brudar gör ! :D på natten så for alla utom hanna (som sov ) till kent där det var 3 pojkar , haha dem sov när vi kom så sandra dog tillfället i akt och ritade på dem , haah men sen tillsist vaknade dem =) där stannade vi iaf 2 timmar så när vi var tbx vid kvartersgården var klockan sex , sju innan alla hann somna , sen på morgonen , kanske vid 11 vaknade jag av att alla skrattade åt mej , hade tydligen snarkat? ofta det brukar jag aldrig göra :P hehe på morgonen /dagen så halvsov typ alla medans vi såg på the hills, sen vid 2 tiden så hade vi städat klart och allt sånt så då gick jag cia och sandra och köpte pommes vid handlarn , vi fick en pommeslåda gratis och sandra fick en stor ist för en liten kebab KÄNA ! hehe men det vart inte änns uppätet , den sista pommeslådan var inte änns rörd , lite onödigt kanske ?fick typ såligt samvete..heh
aja vi for iaf var och en hem till sej sen när vi hade ätit klart =)


men åhh va fan laggar det för ? nu laggar det bajsapa när jag ska he in bilderna ,
 men jag lovar att he in dem senare ikväll i ett innlägg ;)

Nu sitter jag och nördar bounds klipp på youtube men sen ska jag stänka av datorn för då ska det pluggas matte , har matteprov på torsdag och jag har bestämmt att jag minst ska träna en timma per dag , för det här provet ska jag tame fan ha G på ! annars blire ingen glad anna man får ha att göra med , men nej inte ta ut ngt i förskott , men nu till pluggandet - skriver mer sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0