måndag

assså åh vaknade nyss och är på världens sämsta fitthumör..=( näe nu får det ändras anna !

nu har jag först danslektion sen en timmas hål och sen idrott - värt , näe åhh jag vill iinget annat än att flytta fram dansen så man iaf får sova ut lite längre på måndagarna :P hehe sen  efter lunch så vet jag inte vad vi ar , matte , engelska och svenska kanske? aa det får gå =)

nej nu ropar mammsen att min frukost 'är klar men ni  får ha en skön måndag , och snabb så den kan vara över så fort som möjligt ;) heh

JUST JA !
jag vill bara säga grattis till födelsedagsbarnet Linn !


Kommentarer
Postat av: LINDELAJ

tack inga(L)

DET HÄR BETYDER MKE FÖR MIG :*

2009-09-21 @ 16:48:10
URL: http://lindeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0