aqua

känns skönt att måndagen är slut , eller skolan då , har varit rätt så jobbigt idag på skolan , eller jobbigt och jobbigt , jag var skittrött så då vart allt jobbigt , men det gick också ,,med sången "inga from sweden" och när hanna härmade srtypsex på matten , haha ja allt var iaf som vanligt ! =D

Nu sitter jag (som vanligt) och ser gossip girl , näe asså det är beroende framkallande , vet som inte vad som är bra med det , men det är bara grymt=)

Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer , om inget dyker upp så blire väll en mysig hemmakväll med TVn och matten SKA göras !!!! asså åhh jag måste vara sämst på matte i hela världen , men nej inge emofeelings nu inte !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0