datakunskap

hej orkade inte skriva igår , var hur trött som hällst (A)
 igårkväll for iaf jag och elina och grillade vid älven , mysigt mysigt ;)

nu kom jag iaf nyss till skolan , ändå skönt med datakunskap första lektion , kan väll gissa att vi kommer få sluta om max en halvtimma som vanligt , på grund av värmen , love it !

tänkte berätta lite om vad som händer idag efter som jag typ inte kommer kunna uppdatera för än ikväll ;)
planerna är iaf som så att efter skolan så ska jag och elina (nån mer?) fara på stan ett tag , även äta där , sen ska vi fara till elina och göra oss iordning för kvällen och sen bär det av på fest till best där det skulle vara några roliga typer (A)
blir nog bra =)


hahah minns ni ?


Kommentarer
Postat av: runa

går ej att glömma;)

2009-09-25 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0