Dagens tråååk


Dagens:
Kläder: mörka jeansleggings och en svart tröjja
Smink: ögonbrynspenna och litelite mascara
Frisyr:  inbakad fläta
Läsning: bloggar, annars matten snart kanske? :O
Låt: eva simons - silly boy
Mat: macaroner
Vill ha: för feg för att säga vad..
Favorit: elina , hah typ den ända jag träffat today =)
Köp: biobiljett och porre
Humör: djupt deprimerad
Göromål: plugga men orkar inte
Borde: plugga , springa , städa osv
Längtan: utomlandsresan med mina tjejer nästa sommar !
Beroende: musik eller bekräftelse?
Roligaste: inget kan jag nu tycka
Tråkigaste: att jag är så jävla feg
Bild:

när vi var med klassen och hälsade på våran naturkunskaps lärare Dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0