cutta cutta cutta jag är emo emo

sitter här och är inte änns i närheten till klar och mår 10 ggr värre än igår , fyfan min hals , mitt huve , sen är jag inte liiite snorig och det var inte såkul att börja dagen med att man kallsvettades :S nej ursh , och ändå ska jag på skolan ? jo för annars kommer jag missa hur mke som hällst , haha sen får jag typ inte vara hemma för mama och papa? :S hepp =( men 2000 blire inte för mej nu direkt på morgonen , kommer inte änns hinna typ , men åhh jag vill ändå göra bort det.. hmm aja . Nej nu måste jag nog börja göra mej klar , åhh jag hatar mornar.. (A)

HHAA jag ÄLSKAR den här bilden , nog fångade jag the moment allt ;)
(om jag var sara skulle jag också va rädd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0