2 cool 4 school

tjena , ingen skola för  mej idag  , känner mej inte helt hundra så jag är hemma idag så jag kan ladda inför imorgon då det är lite viktigare saker på skolan , b la 2000 m , jag kommer dö! med min hals också? men jag har spanat in banan , och det finns iaf många ställen man kan gena på ! mohaha det gillas ;D

vad har jag riktigt gjort idag då? jo jag vaknade 11 (sköönt) och sen dess har jag pluggat matte , jo faktist ! =D men det hängde inte på någon egen vilja , nä mamma och pappa tvingade mej eller hotade med det eller skolan (A) så pappa kom hem för kanske en timma sen för att laga mat och se hur det gick för mej , men han ska tydligen inte tbx till jobbet? :O hmm aja får gå endå,  fast än jag tycker att vara hemma själv är det bästa som finns mej ..(a) ska tvinga dem att typ fara till stockholm eller ngt över en helg så jag får ha lite lung och ro utan dem ;) hehe nej nu ska jag sluta så att jag kan hostat upp mina halsmandlar liiite mer konsentrerat , haha okej spårat annna ..


på väg till trästocks^

Ge mej sommar igen !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0