"den här klassen behöver hjälp"

nu är jag hemma från alice nöjd och glad =D
dagen har varit nå så helvettes dryg ! men måste nog säga att höjdpunkten var när vi fick tbx matteproven , jag visste väll först att det hade gått åt helvette när våran lärare sa inför hela klassen det första hon gjorde var: ja , jag blev helt förtvivlad när jag såg allas resultat.. jag har iaf pratat med rektorn , för den här klassen behöver hjälp , och jag vill göra allt jag kan för att hjälpa er ! hahahaha alltså , men men vi får väll se hur det blir med våran utveklingsstörda klass.. hehe :P

 

sen så hela eftermiddan bestod av att se film .. både på naturkunskapen och på dansen.. :S ahhaa dryg ! när vi slutat träffade jag iaf alice och följde med na hem på mjölk och bulle =D haha i slutet vet jag väll inte om vi var så sosiala av oss men , jag satt i köket med datorn medans hon damsugade vardagsrummet :P men det var nice ändå ! =D

 

nu sitter jag och dunkar music för fulla muggar , börjar småtagga lite inför ikväll då jag ska möta elina vid kanske 8 tiden på stan och senare drar vi iväg på fest =) så nästan en favorit i repris från förra fredagen , ska dock se till så att det inte blir exakt som då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0