your pain is painful and it's tearing me down

senast jag skrev har det inte hänt mycket, såg klart harry potter med mamma och isabell sen efter det så gick jag till mitt rum , la mej i soffan och somna där och vaknade 2 timmar senare , då jag direkt hoppade in i dushen och nu håller jag och syrran på med att hacka grönsaker , duka osv , aha nog för att vi typ är klara med allt , vi väntar bara på att mamma och erik ska komma hem så vi äta !!! hon skickade just ett sms om att det hade blivit förlängning , så jag hoppas att det inte dröjer för länge ! :) ikväll så har det som inte kommit upp nått än , är vars vi kan vara -som vanligt ! men det ska nog ordna dej -men myspys med brudarna blire iaf ! :D haha sen så vet man ju aldrig om man ändå draR ut på nå äventyr ! :D


WE GOT THE POWER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0