woohoo

dans>vi snackade typ helaaa lektionen !!! åhh var ju så jävla pepp på att dansa , men vi han  iaf göra våra 8or på slutet , eller ja , Linn vi får nog fixa till det lite till ;) men det ska vara klart imorrn så det bli att jobba på hålet imorrn -funkar


engelska> vi fick läxa sen gjorde vi inte så mke mer=)

 

svenska> som just slutade , vi gjorde nått papper sen så ska vi börja med ett nytt arbete , vi får fördjupa oss i typ va vi vill , jag ska typ ta Håkan.. eller jag vet inte-några förslag? ;D

 

datakunskap> ja nu äre bara den kvar sen är tisdagen klaaaar! och imorrn äre onsdag och då äre dans hela förmiddan och sen vanliga lektioner(dans&engelska) sen äre torsdag och sen fredag ! :D asså fatta så fort tiden gåR! idag äre exakt en månad kvar till julafton ! woohoo!


näe nu tror jag att jag ska ut på äventyr innan dkn börjar :D

skriver när jag har kommit hem

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0