vill sluta nu !

hej datakunskapen har just börjat , hanna valde att starta den med att spränga 6 datorer :S haha hur fan gick det till? (A) annars så har dagen varit bra och bla bla bla , inget roligt har hänt -som vanligt då ? ;D hehe
asså åhh jag orkar inte ha dk ! ska fan klaga på att det är lite luft , att det är jävligt varmt och allt sånt tills man får sluta :P haha eller så drar jag efter hon har tagit närvaron? näe , så kan man ju inte göra.. (A)
efter skolan vettefan vad som händer , har typ damp idag , vill bara göra nått hela tiden ! jag planerar att dra med mej alice nånstans , mohaha ja jag får väll se hur jag gör ;) sejn ikväll så har jag inte heller nått bestämt så jag får se hur det blir =)



oj här va vi muntra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0