vi talar aldrig högt om det vi har

hej kom just hem från malin =) det vart bara hon , jag , lover och elina , haha eller ja vi kan väll räkna med hennes syrra och hennes kompis också =) vi gjorde inte så mke , gick en prommis , såg tv och tillsist såg vi en film som malin hade laddat hem , det var en "verklig" historia fast än det egentligen inte va det , hehe det var iaf ett par som hade onda demoner i huset så dem filmade 24/7 så man fick se hur allt hände , alla tyckte det var hur hemskt som hellst men så farligt vare inte , hehe okej , nog för att jag somnade då och då .. hehe (A)





nu ska jag plocka bort alla tusen småsaker som ligger på sängen ,
sen kommer jag nog att slumra ganska snabbt =)
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0