vad har jag gjort!?!?!

innan jag börjar skriva om dagens tjoller så måste jag bara berätta vad jag just gjorde..JAG ÖPPNADE MIN CHOKLADKALENDER ! jo det är sant  , och nu är den typ slut ! ohh no i didn´t.. okej nu kan jag fortsätta.. (A)

först på morgonen hade vi dans , men inte en vanlig danslektion utan det var workshop :) så det kom 2 Danska dansare/koregrafer och visade oss en koregraf som vi lärde oss , det var 1or , 2or och 3orna plus 3 stycken från växthuset som var där :)
efter det så fick vi skynda oss till idrotten då vi först hade fys och sen lite yoga , sen lunch och efter det historia och matte om jag inte minns fel (A) hehe

nu kom just mamma hem och till min stora förvåning och lycka så är hon glad igen! :D jaaa happy moment för mej ! hehe så hon håller på med maten och nu medans så tänkte jag kolla upp lite till historiaprovet som är på fredag..suck men sen ikväll så ska jag på en dansföreställning -det är samma som dansar som lärde oss dansen imorse , så den koregrafi som vi lärde oss är med i numret, lite coolt måste jag medge ;D mohaha =D så där ska jag befinna mej senast kvart i 7 men jag ska möta Alice i stan innan så ska vi gå på våran vanliga tur till ica före ;) hehe tradition.se :D nej nu ska jag hålla det jag sagt och sätta igång med historian-avis va? ;)




Kommentarer
Postat av: hanna

du lägg in bilden med hampus eller skicka den

2009-11-23 @ 21:40:35
URL: http://bullesnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0