todaaaaaay

först så skulle vi köra pardans med nästan alla ettorna på atorp , vi dansade från halv 9 till halv 12 - och ska jag vara ärlig så tyckte jag att det var rätt så kul.. (A) hehe eller ja , vissa är ju roligare att dansa med än andra(fordonare?!?!) men det va faktist till min stora förvåning också ett fåtag som faktist kunde! nice !  sen efter lunch så hade vi bara danslektion och engelska kvar , rätt chill de med , på dansen så lärde vi oss en modern koregrafi och sen lite beat it på slutet och på engelskan fick vi se ett avsnitt av den nakna kocken =)

när jag kom hem så var jag duktig och hjälpte till med maten , beror kanske mest på att jag var lite extra glad på mammsen och pappsen eftersom jag fick en advendskalender från the body shop =D så det får väll vara dagens plus! sen efter maten så har jag suttit på rummet och....PLUGGAT ! ahh shiet går det? nej faktist inte , det är till historiaprovet som är på frdag=i övermorgon=fail eftersom jag inte tycks kunna ett skit.. åhh så jag vet som inte hur jag ska göra.. blire att vara "sjuk" på fredan och kunna plugga över helgen istället?..hm aa nått jag borde fundera på .. åhh jag känner hur oansvarig jag är men åhh nej orkar inte .

nu ska jag försöka läsa dom 163738193 sidorna igen om den tidigmoderna perionen -can´t wait ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0