the hangover

bion igår var faktist inte bra ! den var tråkig och händelselös !så då vet ni -ha inte höga förväntningar på neew moon !
sen direkt efter bion hade jag 5 min på mej att cyckla bort till nordanå , då vi körde igenom en gång innnan vi köra på riktigt , och det gick väll bra :) efter det for vi brudar och åt på subway innan vi for hem till mej och började kvällen , då det vart lite allt möjligt , men kul vare tycker jag , sen så folket som var här kör vi en tummen upp på ! hehe sen så ja ,, det var väll kul så länge det varade.. jag kan ju säga att min kväll tog slut där vid halv 1 då jag var död i sängen.. haha mer behöver ni inte veta...

nu har vi iaf varit vakna ett bra tag , vi sitter i köket just nu och gör inte så mke , elina for just och nu äre bara emilia och runa kvar :) mamma ringde nyss och sa att de just skulle börja köra från Luleå , så det kanske är dags att börja städa upp lite här och där i huset.. hehe :) sen efter det ska jag nog gå och lägga mej igen.. haha




en bild från gårkvällen.. haha coola_girls_93&92 yee

resten av bilderna kommer innom kort.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0