Shut It Down

hej dagen blev som planerad -förutom en sak nu , men det behövs inte tas upp här , då kommer det bara bli ett emoinlägg och det gillar vi inte , right? ;D nej men jag kom iaf nyss hem med erik från stan , hahah vi hade lite otur , vi skulle gå till lilla marie och fika , men då stängde dem kl 4 , klockan var då 5 i .. så haha erik tyckte att vi skulle gå till ica , så vi gick dit , köpte 2 butterbullar för 15 kr och ja , då vare ju det vart vi kunde vara , hah det slutade iaf med att vi satte oss ute på en bänk och åt dem.. (A) heheh
nu tror jag att mamma min håller på med maten , och sen efter det så ska jag ta och göra mej iordning för kvällens planer ! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0