school

hej igår så var jag som sagt med Runa , vi gick en prommis till coop och tillbaka till hennes supersöta framor =) där såg vi lite tv innan pappa hämtade  mej :)

nu sitter jag i en datasal (igen) och har svenska , bokrecensionen ska vara inlämnad idag !?!?!?! - aa stor chans att man kommer hinna klart med den nu? näe så jag får jobba med den ikväll ist och lämna den i Ajas fack imorrn ;D HEHEH ja annars så ehh jaa.  det här är typ min första "riktiga" lektion idag , egentligen har vi som inte kan matte (jag) en extra lektion nu på morgonen men våran danslärare sa igår att vi skulle skippa det och komma till danssalarna iat för att öva lite mer på fackeldansen , men sen när jag kom dit så sa hon att det var nästa vecka , och att hon inte hade sagt att det var idag , men det hade hon visst så , ja där får jag väll frånvaro :S sen efter har vi matte med hela klassen i en timma men då hade vi iongen lärare? :S så ja , det vart väll inte så jävla mke matte då.. hehe (A) sen efter det här har vi lunch , rätt länge tror jag? och sen estetisk vérksamhet och slutligen engelska =) aa det funkar :D


midsommar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0