right now!

just nu sitter jag framför tv , jag tror att jag är inne på mitt tredje tv-serige grej på kanal 5 xD hahaa inte ok , men jag är inte ok så då blire ok -okej nu får jag sluta...

Dagens:
Kläder: mjukis
Smink: inget :D
Frisyr: toffs
Läsning: bloggar
Låt: Watcha say
Mat: ris
Vill ha: sommar , gamla klassen , pengar , *****, cigge -ja listan är lååång ..
Favorit: ingen fan-eller amandas mamma
Köp: Inget.
Göromål: plugga , sova?
Humör: deprimerad
Borde: Sova
Längtan: SOMMARRRRR!!
Beroende: tvn , musik , mobilen osv
Roligaste: när alice slängde bildörren på sitt eget huvud
Tråkigaste: ALLT !
Bild:



ska sova nu puss !

Kommentarer
Postat av: elina

Det där kommer jag inte ens ihåg:O

2009-11-02 @ 22:10:08
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0