oh happy day !

hör på min dag !

först när vi kom till skolan så fick vi se på en teater på 15 min som 2 killar i 3an teater hade gjort -mycket bra faktist ! sen hade vi typ 5mins mentortid , sen efter det har vi egentligen en timmas mattelektion men vi hade ingen lärare så den lektionen var innställd :D sen nu så har vi svenska som slutar om kanske 10min =) vi ska börja med nått nytt -vi får skriva om typ vad vi vill ,bara det har med nått ämne att göra , så jag ska skriva om bounce tror jag ;D(en dansgrupp) hehe sen nu efter det här så äre lunch ,sen estetiskverksamhet och sen har vi egentligen engelska men då ska vi se på en pjäs som mina kära vänner på skapande har gjort ! så himla nice!

men imorrn blire annat.. tror jag kommer vara sjuk..hmm aa kanske kanske inte;)


MOHAHA !
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: alice

själv är man i stockholm med vänner istället för att vara på skolan och ha prov! MOHAHHAA

2009-11-26 @ 11:52:09
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0