now I´m that bitch

okej nu sitter jag här halvfärdig , jag far om typ en halvtimma för att möta tjejerna på stan , vi ska hämta ut biljetterna direkt men sen måste vi även göra lite ärenden.. eller iaf jag .. MOHAHA ! hehe sen så har jag ett problem kan jag ju säga.. middag?!?! hur fan ska  jag göra? tjejerna ska visst gå och äta nånstans efter bion , men då har jag fan bara en kvart på mej? hmm hur ska jag göra.. och jag kan ju som inte laga mat när vi kommer hem till mej heller.. aa det här får bli dagens i-landsproblem ! ahah aja det ordnar sej väll säkert =) åhh jag kan ju bara säga hur supertaggad jag är för dagen och kvällen , och natten ! ja dem som vill ska ju sova över också ! kommer bli super ju ! :D haha okej livet leker för en dag -men nu blire stressigt så jag måste sluta men ja , ni kan ju försöka ha en bättre dag en mej ! :D


jag och robin , fulla och glada en sommarkvall ! :D


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha men försööööööööök bruden ;) jagbyter ut din mot en julskinka =D

2009-11-21 @ 13:07:00
URL: http://bullesnopp.blogg.se/
Postat av: alice

HAHA gullig bild...!

2009-11-21 @ 20:13:55
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0