mys

igår så va det jättetrevligt ! det var jag lover alice amanda och runa som for till rebban .först så myste vi på med glögg , pepparkakaor och tända ljus sen efter ett tag så såg vi wallander - läckan =) sen så resten av kvällen bara flög förbi med damputbrott , snack och ja ni vet sånt ;) så det var inte föränn typ 4 som vi kunde varva ner och sova hehe (A) imorrse så vaknade vi av väckaren vid 11 och då vare bara att stiga upp och äta frukost , städa och allt sånt där , sen så åkte vi med halv 1 bussen in till stan då jag och lover hoppade av här vid vägen medans de andra skulle på stan , ville egentligen också det men om man har ett jävla historia prov imorrn och man inte änns har tänkt kolla på det innan sista minuten så blire väll så -så där har ni min dag -P L U G G ! ÅHH låt mej få slippa tack.. nej nu ska jag ta tag i det ciao!



HAHA brist på bilder kanske? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0