maby time can

nu har jag just firat erik på dopdagen , vi fikade gobullar hela familjen medans vi hade tänt hans dopljus , hahah okej jag vet , geeks men jag gillare ;D sen så har jag tyvär inte fått så mycket gjort... sisådär kollat på glosorna , sen gjort 6 uppgifter , samt kommit på en 8a till beat it koregrafin  :) aja bättre än ingenting , men fortfarande för litet.. men ja nu ska jag då inte göra nå mer , är så trött så ändå om jag skulle ta tag och göra nått så skulle det bara bli skit.. haha så jag ska ta och göra mej iordning för natten , sen krypa ner i sängen och se desperata husfruar och sen paridise hotel sen sooova.. åhh lät det inte underbart? =)


ni få se upp för LillErik !

 


Kommentarer
Postat av: sara

okej jag skriver upp er 2 :D

2009-11-18 @ 10:35:07
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0