love life now ! or not?

hej kom just innanför dörrn och ja , då var snart hela tisdagen uppklarad ;) efter skolan så gick jag somsagt på stan , fick linn som sällskap innan jag mötte upp pappa =) och ja , nu kan jag då säga att jag är hur mätt som hellst ! niiiiceeee ändååå  ;D nej nu ska jag ta och ta tag i lite skolarbete känner jag - behövs !!! har engelska förhör imorrn , både glosor och massa annat , sen har jag 3 danspapper som jag inte har skrivit än?!?! , sen bokrecentionen har jag fortfarande inte kommit nån vart med.. sen ja , matteprov som toppar på fredag !!
LOVE LIFE NOW ! SÄGER JAG BARA !


haha nöjd tjej !


Kommentarer
Postat av: hanna

jag kan tala om att det suger hårt och borde inte finnas =D

2009-11-17 @ 19:46:45
URL: http://bullesnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0