linn är gay !

igår så sov somsagt alice över=D mysigt vare med sällskap och desperata hemmafruar :D det var inte häller dåligt att få en cykelkompis för en dag på väg till skolan (lover , jag saknar våra cyckelturar till och från skolan som på gick i 10 år<3) men men .. =( aja nog om det , vi hade iaf nyss idrott då vi körde 1 2 3 ost men lite annars ,vi vann ! men vart fan sär på alla som fuskade hela tiden!!!! men aja vann gjorde vi iaf ! ;D sen nu så sitter jag i en datasal , vi har svenska och ska skriva bokrecensioner , ska vara klar i veckan , men eftersom jag har boken hemma så tror jag att jag ska chilla nu och göra det hemma ist ;D vi har liks ingen lång lektion heller , vi slutar om en kvart? och efter det har vi mat och egentligen ett jättelångt hål men teatrarna har gjort några grejer som vi ska gå och kolla på - kallas tvång , jag vill egentligen inte men vi måste typ? :S fan det är ju våran lediga tid inte fan vill jag då gå och kolla på nå jävla teaterskit(okej nu är jag taskig , förlåt teatrare , det som ni yhar gjort är säkert jättebra men jag var faktist mer sugen på att umgås med folk på skolan iat för att kolla på eran grej) onej nu är jag jättetaskig , men skitsamma =D sen har vi dans , 2orna ska lära oss "fackeldansen " som vi ska dansa upp på nordanå nu i novembermörkret så det blir inte som en vanlig lektion =) sen efter det så har vi bara engelska kvar.. SUCK !




tänkte ..


Kommentarer
Postat av: Lover

saknar det med<3 är så ensamt att cykla själv på morgonen :( har inte haft någon bättre cykelkompis ä

n dig;)

2009-11-11 @ 14:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0