It takes a fool to remain sane

igårkväll vare som trevligt :) vi var alla tjejer hos mailn , sen gick vi ner till hemmakväll och hyrde en skräckfilm , kom nu inte ihåg vad den hette men den var mycket bra tycker jag ! :D sen så ja resten av kvällen så chillade vi som bara =)

nu vaknade jag för kanske drygt en halvtimma sen , trotts att jag sov i tjockbyxor och tjocktröja så frös jag typ ihäl inatt... fryser fortfarande..=( så det får faktist gå över snart ! aja mamma och pappa for iaf nyss på stan så jag är hemma med erik . hahahah vi sitter just nu i vardagsrummet med varsin dator i knäet och tv på ;D hehehe
nej nu har jag inte nå mer att säga känner jag -skriver mer sen !

hoj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0