I'm dancing in the room as if I was in the woods with you

det blev att vara hemma ikväll iaf , ändå skönt ! hade typ inte orkat göra nått ändå så=) så ist så vart det så att jag var här hemma med lillerik och såg tv med han och så , sen så skulle jag gå ut och va kanske ute i 3 minuter? ja när jag kom in så hade han klippt av sej halva luggen ! HAHAH jag tror jag aldrig har skrattat så mycket.. haha det värsta var typ att det inte vart så farligt , lite kort , lite för rak och några hårstrår hade han missat , men annars så ! haha =) han kanske borde fundera på en frissörkarriär? hehe

nu sitter jag och har tråkigt som fan om ni undrar , inget på tv häller , sitter nu och ser nått jävla fan , jag vette fan vare är , men suger gör det ! nej ska nog lägga ner och hoppa in i dushen och sen vänta tills paridise hotel börjar-för det kan inte missas ! ;D


gulleplutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0