hope

okej nu har jag gjort helt fel saker , jag skulle ju plugga till provet imorrn men ist började jag städa och ren bädda?!?! haha asså lyckat ! nu kommer provet gå åt skogen imorrn , men det skulle det ha gjort även om jag hade pluggat , så det spelar alltså ingen roll ! fuck school! haha nej inte cool bara tönt ! aja bajs bajs bajs , nu ska jag se simpsons och family guy eller csi mami och sen paradise hotel , sen ska jag dö av trötthet och vakna en aning gladare och veta att det äntligen är fredag ! kan inte säga att det precis har varit en chill-vecka det här , nej fyfan , har fan vart tvungen att plugga varje kväll.. så helgen kommer i rättantid ! skadar inte att man har massa roligt inplanerat heller! ;D justja , brudar om ni ser det här så tycker jag att vi måste köra irrlänsk julafton på lördag ! =D haha bara så att jag inte glömmer bort det.. (A) hehe nej nu börjar csi , får bli det som jag ska se  , så jag säger stop här ! =) peace!



haha det är tydligen så här Tedor
ser mej.. xD


Kommentarer
Postat av: emilia

JAG ÄR PÅ

SKA SNURRA TILLS JAG .........

2009-11-19 @ 21:02:29
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/
Postat av: runa

JAG ÄR OCKSÅ PÅ!!!!!!!!!!!!!

2009-11-19 @ 21:14:22
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0