Hiss&Diss


tänkte börja med att köra hiss&diss här på bloggen , ska försöka så att det iaf blir en gång i veckan eller när jag känner för det. :)


 

Lugna "emolåtar"
okej , kanske nått som man egentligen ska dissa , men vafan nu när vintern är på väg så kan man inte låta bli? lyssna bara på texterna , hur fina som hellst !
så mäst spelade för mej är just nu håkan hellström & melissa horn =)

Helger

självklart måste jag hissa helger , det är då allting roligt händer och man kan som skita i allt -okej antagligen men iaf .. jag tycker dem ska fundera på att förlänga helgerna !blir bättre för alla !

 

Pitbull
Pitbull är nog den artist som jag lyssnar allra mäst på - han har serigöst inte en dåligt låt ! perfekt till allt , speciellt till fest !

 



Vintern

finns det nå värre? det finns serigöst inget posetivt med vintern , det är kallt , man kan inte ta sej nånstans , och det enda man gör är att frysa.. nej nej jag skulle ju lunket skippa julafton för att ha sommar året om !


Grupptryck

alla faller för grupptrycket , det har alla gjort nån gång , men jag tycker vissa går för långt . vi satt några stycken och pratade om det , kanske inte just grupptrycket men utan hur stor press vissa människor tycks ha på sej , SKITSNACK ! jag kan då fan inte förstå hur man kan vilja ändra på vem man är eller sin stil eller vad som hellst för att folk i ens omgivning säger hur man ska vara , speciellt om det är folk man umgås med - ha en egen vilja förfan ! stå upp för er själva och sluta vara så jävla fega !


Svenska tvpogram

men herregud kan dem inte hitta på nått roligt att sända på tv , och nu menar jag alla svenska pogram . jag menar , körsslaget , dansbandsbajset och vafan alla pogram heter -alla är fan lika dana och  man åldras fan i förtid om man sitter och ser på det! nej kom på nått nytt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0